Dagens Tips

Jag tycker alla ska följa Hannahs exempel och ta med sig en strumpa i väskan varje dag.
Hannah förvånade alla i morse genom att plötsligt gräva upp en strumpa ur djupet av hennes väska.
En fantastisk idé, med många fördelar:
  • Skulle Hannah få lust att byta färg på ena strumpan, har hon faktiskt den valmöjligheten eftersom hon har en ombytesstrumpa i väskan.
  • Skulle Hannah spilla ut vatten i matsalen har hon något att torka upp det med, strumpor har 3 gånger bättre uppsugningsförmåga än vanligt hushållspapper.
  • Skulle Rönnbär plötsligt komma på att hon vill ha en strumpa har Hannah en att erbjuda.
  • Ifall Annahita kommer på att hon mitt i morgonstressen glömde en strumpa kommer räddaren Hannah med... just så, en extrastrumpa.
Möjligheterna är oändliga, listan skulle kunna fortsätta i all evighet, men nu kallar projektet (uhm, INTE Death Note..)

Kommentarer
Postat av: BAJS ÄR BÄSD

free extra socks for society.<3

2009-12-10 @ 13:12:52
Postat av: F-s

Jag behöver en strumpa.... min blev nerblötad.... helst ska den vara en grön ankelstrumpa^^

2009-12-10 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0