Godnatt

Jo, jag ljög tidigare. Det första jag gjorde under mitt lov var att äga phett hårt på snöbollskrig. Jag hade uppenbarligen galet madeye och största shinigami-smile när jag mulade sofia.
Gah, jag skrämmer mig själv ibland.
Hursomhelst, kom nyligen hem från mattis, vilket var kanonkul (beskrivet, om mattis själv får välja.)
OCH, iza har competition på übrigaste youtubeklippen; madde har gjort entré, med stil. Ghaha, llamasånger och visor om isbjörnen knut förgyller vilken natt som helst.
Und eftersom det är natt tänker jag lägga mig, väntar ivrigt på mess från lindis. Hon ska nämligen berätta hur man säger regnbåge på ryska..

Kommentarer
Postat av: Sofía ,the girl who got mulad

haha! jag fattade inte riktigt vad som hände när jag låg där pressad mot snön bubblande av vrede.. hrm bubblade och bubblade jag kund inte röra på mig för att en viss du satt på in rygg ock tydligen smilade xp

haha, länge leve snöbollskrig!

kram

2010-01-02 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0