Min Vän Lindis.

Lindis är en bekräftelseslyna, så nu tänker jag tillägna ett inlägg om henne.

Lindis är en fin flicka. Skulle hon  själv få välja sitt ursprungsland skulle det vara Ryssland, hon har både ryska uttryck och en förmåga att känna av ryskar på x antal meters avstånd.
Lindis är just nu på en avvänjningskur, Icco herself ska lära kvinnan att slänga sina fimpar i skräpkorgen. Eftersom Lindis är en mycket invand kedjerökare som slänger sina fimpar på marken för att ta död på alla Sveriges fåglar är detta inte lätt.
Lindis köper hippieband på Indiska.
Lindis planerar redan nu sitt nyår.
Lindis har godislöfte, och har därmed svårt att hitta vettig mat på Lidl, eftersom det bästa som finns där är sockersöt yoghurt med chokladflingor.
Lindis är mycket hemlighetsfull, så jag har inte så mycket mer att skriva. Just nu. Vad jag kommer på.

Lindis är den schmexigaa bruden med tungan, Icco med grått hår.
Fortsättning följer kanske en vacker dag...

Kommentarer
Postat av: F-a-s

så sorgligt att se "kommentarer 0" så jag va tvuuungen att kommentera...^^ sååå nu ska jag kommentera, okej, här kommer det, sooon, here it comes, you want to hear my little secret....? here it comes.....My name's Carl, im 51



Oh shit!

2009-12-14 @ 13:10:49
Postat av: icco

DISCONNECT, DISCONNECT!! X)

2009-12-14 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0