snabbmeddelandeklient empathy

Jag orkar inte med mig själv och min kvällshumor. Sitter och skrattar högt åt ovannämnda (jag är dock inte ensam om det, Essi sitter hemma och sig själv och skrattar), msn existerar inte på min data så lskjafnj empathy är vad jag får nöja mig med..
Åt just typ en fjärdedels ananas, trots att jag är allergisk. Smart tjej.
Satt i en massa timmar och försökte ladda upp Brightonbilder, att det inte funkade behöver inte ens nämnas. Rasmus har lovat hjälp. Hans hightechcsdata/estetbarnens normala datorer kanske klarar av skiten. (gud vad den meningen lästes upp med izas röst i mitt huvud..)
äy, jag måste tvätta bort sminket innan jag somnar,
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0