snart ska jag svälja ett hårpiller och sova.

tänkte egentligen lägga mig eftersom det vore det vettigaste då jag måste skriva om finskaboken imorn, men ÄESCH.
Tänkte istället dela med mig av min Brightonsaknad. Jag saknar min och Lindis hostfamily. Jag saknar staden. Jag saknar alla snygga pojkar med töjningar, tatueringar, rufsigt hår osv osv. Jag saknar alla söta små affärer. Jag saknar tillochmed hippielady som jag och Lindis var dödsrädda för i början, och hennes fantastiska barn som designade naglar bättre än Madde..
Resan hem var dock inte lika underhållande; tåg från England till Frankrike, väntan i typ 7 timmar i Frankrike på att bussen ska komma, sen 26 timmar på bussen. Jag har nog aldrig varit så äcklig som efter den bussresan.
Skulle dock resa tillbaka samma helvetiska färd och jag fick komma tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0