IKEMEN!!!

Den utlovade listan över folk jag planerar att langa häff på, dedikerad till Iza så hon kan hålla koll på vilka de är, kommer här;

1. Matsumoto Jun

Att han är 10 år äldre spelar ingen som helst roll. Ända sen Hana Yori Dango är han planerat giftemål. Som sötast i Kimi Wa Petto.

2. Kamenashi Kazuya

Att jag porrstönade genom hela Yamato Nadeshiko Shinchi Henge får vara tillräcklig förklaring till vad jag tycker om honom..

3. Miura Haruma

SCHMEXEEE och fedt snygg och älskvärd.

4. Takeru

Till och med Iza som hatar att jag avgudar och obsessar över allt som har med Japan att göra, älskar Takeru. Iaf MV:n Pink Masquerade. Introt iaf. Hursomhelst, han är snygg.

5. Seto Koji

Nu blir jag osäker och vet inte riktigt om jag borde röra runt på listan och flytta upp this boy. Han. Är. Galet. Överdrivet. Sexig.

Jag vet vilken blåst japantönt jag framstår som. Till mitt försvar ska jag nu räkna matte och öva upp min intellektuella sida. Hrm, as if that would convince you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0