fightfightfight just for you (icco taggar på att hitta Golf Mike skivor i Thailand..)

Någonting säger mig att jag borde städa mitt rum, yrade just runt i en kvart och letade efter mailadressen till min finskalärare, så jag äntligen kan skicka iväg lite av alla läxor jag gjort. Nu har jag bara en novellanalys kvar!
3 dagar kvar tills jag åker till Vietnam!! Oh happy days~, glädjen är förblindande. Sitter och planerar så smått vad man bör packa med sig, förutom två böcker har jag inte kommit så mycket längre.. Nåja, så småningom, tålamod tålamod.
Klockan börjar närma sig 7 och jag har redan svårt att hålla upp ögonen ordentligt. Snart måste jag seriöst ta tag i den här tröttheten. Jag ber till högre makter om att typ.. vietnamesisk och thailändsk luft råder bot på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0