En engelskauppsats och ett flertal koppar te senare..

Jag tror jag pluggat konstant idag. Inte okej..
Vi skulle egentlligen till min moster och fira henne, men bilen startade inte (och SL är ju uppenbarligen inte en valmöjlighet längre..) så det blev som det blev, oavbrutet pluggande.
Dock är dethär sista provet innan lovet!
Frågan är då bara om jag lyckas komma till skolan imorgon, det är så sjukt mycket snö att man knappt kan öppna vår dörr.. Desto mindre chans att tågen går...
Och nu är jag så trött att jag inte har något vettigt att skriva om..

Kommentarer
Postat av: michelle

du missa massa goda semlor mohahahah :O

2010-02-22 @ 18:24:35
URL: http://mitzelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0