oui.

Nu sitter jag här och äter en så otroligt näringsrik middag bestående av ris. Vitt ris.
Jag vill sova, men orkar inte.
Kom just hem från Jenny, den enda söta lilla flickan som inte mobbar mina japanska preferenser. Tack för det <3
Annars har jag fikat med kusin min tidigare idag. Hon har fler bloggläsare, fast min blogg är mycket bättre. Livet är orättvist. Men hon är rätt söt ändå.
Eller jaa. Den här bloggen kunde världen väl klarat sig utan. Sjukt onödig. Splittrad. Schizad. Men det här är en sån orkeslös dag, så jag kunde verkligen inte bry mig mindre. Lindis kommer bli förkrossad om jag slutar blogga så jag får väl fortsätta förpesta internet.
Tack för ikväll, godnatt.

Kommentarer
Postat av: DAA OPS

slutar du, hoppar jag från ksg's tak.



eller jag bryter iaf vänskapen med dig.



för nån timme eller så.

2010-02-04 @ 11:46:08
Postat av: Fudge

Fika uppskattas alltid av mig.

Sluta inte blogga, vad ska jag då göra i min ensamhet?

2010-02-05 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0