EXCELFAIL

Nu sitter jag i skolan, för första gången på hela veckan. Jag älskar SL<3
Vad jag har gjort hemma är rätt intressant. Jag har ätit. Och haft ättävling med Lindis. Och bakat. Och så.
Nejmen jag har faktiskt tittat på japansk psykfilm, Koroshiya Ichi (Ichi the Killer), tänkte inte skriva om den eftersom Lindis ska se den avec moi, och jag ska inte avslöja något; förutom att den är... grov.
Yooosh.
Jag ser uppenbarligen ut som någonting med romantiska lockar från 30-talet. happymode.
För tillfället försöker jag lära mig diagram i excel. Det går.. Fail. Inga ord behövs. Så, jag bör koncentrera mig...

Kommentarer
Postat av: en som faktist har en bil !!

kära kusinvitamin du har så rätt så! ha det underbart i franikrike dö inte av baugette förgiftning!

2010-02-24 @ 22:14:01
URL: http://mitzelle.blogg.se/
Postat av: Sofia U

ättävling...vad åt ni? :)

2010-03-05 @ 13:03:08
URL: http://sunnystream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0