at the Finlandsbåt

Se där, det finns internet på båten!
Sitter just nu i min hytt och tycker synd om mig själv. Jag ogillar finlandsfärjor, ack en sån bortskämd unge jag är. Tänker dock göra det bästa av tiden och skriva en massa saker till engelskamappen och läsa Snabba Cash (eftersom jag är Stockholms mest efterbliva och inte hunnit göra det än..)
Sen har jag ju faktiskt ett uppdrag; leta up och köpa Tupla och nån energidryck till Lindis. Tupla är ingen match, den där energidrycken däremot fasar jag inför. Kommer inte ens ihåg vad den heter, har aldrig hört talas om det. Får blidka henne med mycket Tupla istället, vilket kommer bli svårt, för jag har inga pengar..
Vilken knipa.
Anledningen till att jag sitter och ångestar på finladbåten är så enkel att jag just var i Finland, hos farmor min.
Nu tänker jag sluta klaga, tackar gud att dethär inte var en dagsbåt, då hade jag inte kunnat sova bort tiden...

Kommentarer
Postat av: DAAOOPS

DEN HETER ED!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU MÅSTE!!! DU FÅR PENGAR HEMMA!!! AAAAAAH!!!



puss hihi hälsa de finska fyllona från mig, säg att jag saknar dom

2010-01-31 @ 16:17:20
Postat av: Fudge

Haha, tur att du i alla fall inte blir sjösjuk av dig.

Jag uppskattar gnäll på sarkastisk nivå. Det göt vi nog alla.

Hoppas det går bra med att hitta det du söker efter.

2010-02-01 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0