ehm...

Lindis, please don't kill me.
Jag vågar knappt visstas på båten, det tar oftast cirkus 53 minuter innan grannarna börjar spy och banka på dörren. Stackars lilla iccachu sätter sig då i hyttsängen och ber till gud, skakandes.
Därav varför jag skickar min bror till taxfreen.
Han messade just och sa att de inte har Tupla, det var inte någon efterfrågan..
I'm just the messenger, don't shoot me down..
För de dåliga nyheterna fortsätter.
Energidrycken finns inte heller.
DÖDA MIG INTE JAG FÖRSÖKTE OCH GJORDE MITT BÄSTA!

Kommentarer
Postat av: DAAOOPS

jaha! men då. tar du och jag en tripp över och inhandlar det då? lugnt va? vill du inte kommer du med iaf och får då spendera natten hos grannen, som antagligen spytt ner hytten efter ca. 30 minuter ombord! Ser du framemot vår resa raring?

2010-02-01 @ 21:04:49
Postat av: Fudge

Jag uppskattar denna DAAOOPS, som kommenterar nästan lika frenetiskt som jag.

Undrar om jag känner lukten av rivalitet som föds?

Vem skall få iccachu's uppmärksamhet...



Det är bäst jag smider medans järnet är varmt.

Du kommer att besegras - DAAOOPS.

2010-02-01 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0