icco återuppstår

UBUNTUDATAN ÄR TILLBAKA! min älskade data är nu med mig<3 *happymoment*
blev just utskälld för att jag inte bloggat på hela lovet, här kommer den bakomliggande historien:
en solig vinterdag, fast solen inte sken eftersom det var senare på kvällen, satt icco i sitt rum med sin fars laptop och tittade på bambino (serien hon ersatt med stand up! för tillfället). Plötsligt, när hon skulle klicka vidare till nästa del, ploppar ett fönster upp och varnar henne om att datan har en massa virus. Panikslaget börjar hon klicka runt och lyckas på så sätt fixa virus på hennes fars laptop. Efter det hade hon ingen data längre.

Så gick det till. Så kan det gå.
Hursomhelst. Som sagt är min älskade lilla ubuntudata tillbaka, uppgraderad och fin. Till min och Lindis (som nu sitter och tar fjortisbilder) glädje finns det nu en webcam!!!!!!!!!!!!! AWESOME
Jag måste nu avsluta det givande inlägget och hjälpa henne, eftersom det finns en massa specialeffekter hon inte förstår sig på,
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0