sovmorgon!


So, här sitter jag med en grupp deppiga flickor.
Klockan 6.00 flög jag imorse upp ur sängen (dvs låg och drog mig till 6.30) för att sedan stressa iväg till skolan. Väl i skolan kommer Albin och frågar vad jag gör här. Nehe, inte välkommen, tänker jag och trippar vidare och möter den grupp jag nu sitter med. Den uppretade Rönnbär kommer emot mig och gormar om att Karin är hemma och vabbar (haha.. vabbar!)(jag älskar min humor) så skolan börjar kl. 11.20.
Yes.
Dvs jag kunde sovit ca 3 timmar till.
Hursomhaver, när jag ändå är här tänker jag hålla humöret på topp och göra en massa saker jag borde göra;
  • räkna matte
  • göra finskaläxa
  • läsa The Catcher In The Rye
  • göra engelska-vad-det-nu-är-jag-ska-göra
  • se på Kimi Wa Petto
Eller jaa, det sistnämnda är ju inte en prioritet. ..Eller?
Dramacrazy nästa.

Kommentarer
Postat av: alex

good luck with den där listan ichiban haha

2010-01-27 @ 09:37:52
Postat av: Anonym

Detta kunde vara en bitter dag men du framstår som en glad flicka ändå.



Jag undrar om optimismen, så att säga, kommer till fördel i vår kamp?

2010-01-28 @ 13:25:36
Postat av: Fudge

Detta kunde vara en bitter dag men du framstår som en glad flicka ändå.



Jag undrar om optimismen, så att säga, kommer till fördel i vår kamp?

2010-01-28 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0