jag hör hemma i pulkabacken

Mitt matintag har idag bestått av mackor, en muffins, lite godis och keso. Jag känner mig så fruktansvärt hälsosam att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv..
Hursomhelst, idag var vi i Väsjöbacken och lekte. Jag lyckades ännu en gång dra på mig en hjärnskakning, vilket visar hur duktig jag är på snowboard. Trots detta drog jag till japanskan (efter en underhållande hemfärd, bland annat bestående av liftning, Rasmus snöfåtöljer med medföljande fotstöd och flaskhållare och Lindis emohits) för tönt som jag är ska inte en hjärnskakning stoppa mina älskade lektioner. Läser iza nu detta blir det en utskällning imorn..
Whatsoevvah, nu bör jag fixa allt som ska fixas inför morgondagen.

Lindis, Iza, Rasmus eller jag i backen, svårt att avgöra; vi var lika awesome alla fyra..

Kommentarer
Postat av: DAAOOPS

aah men asså förutom att jag åkte skidor så är det lugnt assooowww

2010-03-11 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0