vad ni gått miste om sen sist:

So,
jag är då hemma från Frankrike (därav bloggavbrottet, oroa dig inte Lindis, jag bloggar fortfarande) där jag tränat på franskaskillz i en vecka. Nej, jag pratar inte franska bättre, men jag tror jag förstår en smula mer än före resan.
Bodde hos les Orfévres och trivdes finfint. Bland annat tvingades jag till att prata om Sverige på franska framför en skolklass, herremingud vad det var.. underhållande. För klassen iaf. Annars var jag på konstutställning (Ben: Strip-tease intergral), vandrade runt i Lyon, var på bio (DUBBAD Daybreakers) och annat i den stilen..
Seeen köpte jag den ultimata presenten till Jenny; this months issue of Italian French Vogue! Mihi, förhoppningsvis hinner hon inte läsa det här inlägget. Å andra sidan läser hon ju bara highclassfashionblogs, inte sketna små saker som denna...
SEN, news numero uno: JAG ÄGER HANA YORI DANGO-BOXEN!!!!!!!! mi-HIII, häppydänce på det. Som sagt var ju far min i Japan, that bastard, men han är lite förlåten efter denna present. Som jag nu ska betala. Pengarna flyyger iväg och nu bör jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0