4 skoltimmar kvar med hjärnan på viloläge

JAGDÖRJAGDÖRJAGDÖR, SISTA AVSNITTET AV HANA KIMI GÅR INTE ATT HITTA.
för jag har faktiskt naturkunskap, då lyssnar man inte om man sitter i slackerhörnet (HOSTiza,lindis..)
annars har jag ett så roligt liv, så jag bloggar för fullt när jag hinner, vilket jag inte gör, för jag sitter bara och pluggar dagarna i ända, eller inbillar mig själv att jag gör det.
Sen kära läsare får ni stå ut ett tag till utan bilder, för kameran är lite död, men jag ska försöka dra mig mot lagningsstället snarast.
Om 4 timmar träffar jag Katja, jag raidade just Pariskassan, så jag har cashflow. 200 bränner jag på KERA. Osmart tjej, men ekonomin går ihop om jag svälter en dag eller två i Paris..

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI VILL HA UPPDATERING

2010-06-07 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0