appropå tandborstar

Igårnatt drömde jag att någon eller något gick runt och skadade barn. Barnen visste själv inte vad det var, men de var dödsrädda. Det enda fysiska tecknet på att de var skadade var ett litet hål i pannan. Jag tror jag gick runt med en kompis, vi skulle väl hem eller så, och plötsligt kom dethär som skadade barn. Jag hann aldrig se vad det var, men denne hade ett vapen,  som en lie med två blad, som den högg igenom min mage och svingade mig i luften med.
Mitt i vaknade jag livrädd och helt svettig. För att göra saken värre var klockan 03.01. Jag andades i kudden ett bra tag för att inte känna lukten av rök (då det sägs vara djävulen i rummet som väcker en ifall det är röklukt man känner 3 på morgonen..) Ser jag på för mycket konstig film?

Kommentarer
Postat av: Maja

hahaha.



ps. läskig dröm:O

2010-05-13 @ 23:14:39
URL: http://fnasktrosorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0