DRÄDZ

dreadsen sitter iiiii :D
och jag sitter och laddar över bilder på Stockholms segaste data.. det går sådär. Vaknade upp med Vera och Essi imorse, skickade iväg dom (elak_tjej93) och har pluggat sen dess.... och ätit frukt på burk. nuförtiden består min mathållning av quorn i soya och frukt på burk. näringsrikt...

jag har inte en blekaste aning om hur man ska vrida på bilden, men vrid på huvudet så får man en halv bild av hur det ser ut..

ehuhe
dreadsen kliar och väger, så jag har ont i nacken och lider. men jag är fett snygg.

Kommentarer
Postat av: Yesayah

Jävlar vad nice hår!!!! ser riktigt töngt ut tbh D:

2010-05-11 @ 01:29:01
URL: http://yesayah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0