-This is England, this is England and this is England.

Rapporten, som varit den direkta orsaken till bloggtorkan, är klarskriven, inlämnad och över. Den som nämner försurning inom den närmaste tiden ska passa sig jävligt noga.
Håller på att spy av den tunga huvudvärk som just slog mig.
Annars är jag helt frälst och totalt tillfredsställd, eller någon liknande bra känsla, efter dagens This is England-tema,
Jag och Emma drog hem till henne och kollade på den gamla filmen, därefter fortsatte vi mot Saga och filmfestivalens This is England 86'. Att beskriva känslor i ord har aldrig vart min starka sida, men jag mår så otroligt bra för tillfället. Eftersom det var en Face2Face-visning fick vi även lyssna på vad Shane Meadows och två av skådespelarna (samt en fjärde, som vi inte riktigt förstod vem han var..) hade att säga.
Jag är helt enkelt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0