fml

Sad face, jag hör min bror sitta på nedrevåningen och titta på min Kill Bill, medan jag sitter fast i mitt rum med ett ton franska att plugga. Livet leker och jag vill ha wok.


(Apropå alla dessa bilder som blev tagna igår, för att de ska komma upp på bloggen måste man gå igenom en massa tidskrävande arbete, bland annat för att endast få igång datan, så nej tack for now. Plus att efter, hrm, låt oss kalla det en viss tidpunkt på dygnet och nöja oss med det, efter det avsäger jag mig ansvaret för kvalitén på bilderna.
Men gårdagen var  trevlig och så, kom hem rätt sent, bussarna slutar gå vid ett eller två, så jag fick gå hem. Jag var ett tag helt övertygad om att en dementor svävade runt en bit ifrån mig.....Det var inte en mysig tanke. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0