hos frisören

Jag drömmer alltid jättekonstigt när jag är sjuk, vilket börjar visa sig i mina drömmar nu:
Inatt drömde jag att jag behövde klippa håret (vilket jag faktiskt behöver..) och gick därför till en frisör. Frisörsalongen låg i en mörk, fuktig källare och hon som skulle klippa mitt hår var ny och otroligt otrevlig. Hon ägnade en massa tid åt att peta igenom mitt hår (som var jättetunt och lila i drömmen). Jag föreslog att hon skulle klippa upp det, men hon tittade jättesnett på mig och sa sen förnämat, att de inte alls skulle klippas upp, håret var bortom räddning. Istället tog hon en rakhyvel och började självsäkert raka bort allt hår längst fram. Jag fick panik men hon sa lika överlägset igen att det här var det enda man kunde göra. Hon fortsatte alltså tills allt hår var borta och krävde sen att jag skulle betala. Jag vaknade lika panikslagen och förtvivlad som i drömmen..
Till min tröst sitter allt hår fortfarande där det ska sitta, frågan är bara om jag vågar klippa hos frisör längre eller om jag gör det själv. Jag får väl ta drömmen som ett tecken.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysig blogg :)

2010-10-03 @ 15:21:48
URL: http://malinthesweeti.blogg.se/
Postat av: michelle

det luktar fika :O

2010-10-03 @ 19:56:24
Postat av: Malin

haha det var verkligen jätte fint i frankrike :D

2010-10-04 @ 08:47:18
URL: http://malinthesweeti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0