soundtracket till 90210 spelas i mitt huvud

Jag har det korkskruvigaste håret jag någonsin haft. Seriöst, jag visste inte att mitt hår kunde bli så lockigt.. Sorgligt nog kommer det antagligen försvinna inatt när jag sover på det..
Annars har jag inget liv, pratar med Iza i telefon och lyssnar på hennes intressanta dag. Kameran är fortfarande på lagning och det ilar i mina naglar när jag skriver. Det ilar i mina naglar när jag inte har nagellack, är det normalt..........?
(anledningen till detta är, för att göra en lång historia kort, att iza tycker att jag har samma frisyr som Andrea i Beverly Hills...........)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin blogg du har:) Ha en fin dag :)



http://solaay.blogg.no/

2010-10-18 @ 07:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0