plaisant

Bara för att jag måste plugga en massa innan jag drar vidare, så bloggar jag.
Update i mitt liv består väl inte av så mycket, jag brände 450 på ett hål i örat;

Det söta rosa blinget byter jag nog till en svart plupp sen.
Annars var Michelle här nyss (plus en massa släkt), kvinnan är så effektiv på bloggfronten att jag alltid får dåligt samvete av henne, därav det oinspirerande babblet.
Iaf,jag har förätit mig på socker.
Igår chillade jag med Vera och Essi, vi försökte komma in i hennes gym men lyckades inte hitta rätt nyckel. Tragiskt.
Och jag ska verkligen sluta skriva innan det här turn into something wierd.
Eh'

(halvsliten icco fotar kvalitétsbilder med ubuntu i väntan på att Chris ska ha repat klart, fast nu ska hon PLUGGA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0