gårdagens äventyr

Mina ben och höfter är så stela att jag knappt kommit ur sängen en. Innan folk dömer kan ni visa nåd och ta hänsyn till att jag inte tränat på ca 2 månader, två timmar moder dans igår var inte nådigt..
Hursomhaver, jag lämnade in kameran igår (kan det ha varit tionde gången jag satte min fot hos Nikon?) och vår allas favoritförsäljare tog emot mig och Iza, aningen gladare än förra gången, men ändå. Favoritförsäljaren försökte lura oss att garantin inte funkade, men vi hade huvudet på skaft och såg igenom hans onda plan! Det gick inte riktigt till så, poängen var att uppenbarligen har man garanti ett halvår efter lagning, tröst är då att jag klarar mig ifall kameran håller på som den gör en gång i halvåret (eller håller sig frisk, just saying..)
Iaf, härmed lovarjag att börja fota mer och dela med mig av via iccachu när kameran kommer tillbaka.

Tills dess får vi nöja oss med allt vackert man kan hitta på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0