hårproblem och annat irrelevant

-trött
Någon har seriöst stoppat mitt huvud med cement. That bastard.
Börjar tagga till matteprovet på måndag, har pluggat de nada. Annars flyter livet på. Jag ska hjälpa Magda på jobbet imorn, funderar på att överge henne bara för att se henne lida. Så ond är jag dock inte, jag kommer lydigt vakna imorn och hoppas på att huvudet känns lättare.
Mitt hår börjar bli i akut behov av räddning.. Det trasslar nuförtiden till sig till den grad att kråkbofaktorn är hög, trots all inpackning, balsam, leave-in och sånt fint man snor ur andras badrumsskåp (fattig-versionen, då alla pengar jag tjänar och får fortfarande går till Japan fonden) <-- apropå Japan är det typ 5 månader kvar!! Trots att vi inte har ett datum än, men det borde bli nån gång i juni~!
Jag tror jag ger upp ikväll och lägger mig. Kl. 8 fredagkväll är OK. Coolt dessutom. Hrm.

icco tidigare idag, gömd långt ner i matsalens mörka rum för att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0