igårkväll

Det var inte många sidor matte som räknades idag. Inte en enda, om vi ska vara helt ärliga.
Jag känner mig helt schizad (och aningen lullig) pga gårdagen. Jenny ringde mig igår 10 minuter före hon ska gå och bjuder med mig på fest hos Erika. Där sitter jag, i sunkoutfit och med smutsigt hår och tittar på den jävla matteboken. Lite stress och tio min senare överger jag boken och vi drar oss ditåt.
Här kommer då anledningen till min personlighetsklyvning; majoriteten kallar mig för Icco. I princip alla, förutom släkt och just Jenny. Bara för att jag är med Jenny presenterar jag mig som Isabelle..
Hahahah, jag vet egentligen inte vart jag vill komma med denhär historien, trots att jag sov typ 4 timmar efter jag kommit hem funkar inte tankegångarna precis som de ska. Jag tror poängen var att det var länge sen jag hette Isabelle för en hel grupp människor..
Iaf, det var trevligt och jag hade en mysig natt..
bara för att jag återupptäckt charmen med ubuntus webcam blir det en massa egobilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0