japanskakursen........

So,
önskar att jag kunde skriva att jag flitigt sitter och skriver på min NO-uppsats but no, jag bläddrar mellan bloggar om utbytesstudenter i Japan.
Bea kan vara vänlig och ta ansvar för detta.
Skulle egentligen lämnat in min älskade kamera till Nikon, men nej, tidspessimisterna Iza och Magda hindrade mig. Istället satt vi på fik och pluggade, så jag är aningen mer påläst, aningen mindre kameralagad (hrm, om det ens är ett ord.. You get the point) Den får lämnas in imorn istället, då jag KRÄVER en fungerande kamera för en gångs skull. Annars kommer hot, våld och blod med i bilden. Jag har tillochmed tappat räkning på hur många gånger jag satt min fot i den byggnaden, bastards..
Nåja, ARC svarade för någon dag sen och meddelade att tiderna för sommarens kurser kommer inte förrän MARS (jag är helt övertygad om att de sa januari förra gången..) så vi kan varken boka flyg eller boende, inte kurs heller för den delen. Det är sorgligt att inte ens ha ett datum att räkna ner till D: Ingen ska dock frukta något, jag tar mig till Japan på ett eller annat sätt. (mahah, inte för att ni fruktar, men jag gör definitivt det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0