lördagkväll

Här ekar det tomt sen en månad tillbaka. Allting har, även detta, en bra förklaring, den här gången lyder den såhär; Icco har spenderat 3 veckor i Vietnam och Thailand och efter det inte kommit igång med bloggandet igen.
För den som undrar var dessa tre veckor de bästa på länge, min Sverigeklaustrofobi växer.
Det har även slagit mig att en blogg utan bilder rent ut sagt är förjävligt tråkig, jag känner mig själv mycket träffad. Problemen med kameran återstår trots att jag nu lämnat in den fler gånger än vad jag kan räkna på en hand. Hur allt ska lösas återstår att se, tills vidare får man stå ut med bilder på googlade asiater eller nåt (jag gör inte så mycket mer nuförtiden, än att just googla asiater. Samt plugga en aning.)
Sen var det inte så mycket mer. Min dygnsrytm är fortfarande körd, så jag vaknar vid 6 på morgonen och somnar 8 på kvällen. Varför jag inte sover nu är för att jag ätit för mycket och ligger här i min ensamhet och vrider mig i kramper.
Allt har som sagt sin förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0