ottokee?

Tji fick haters, som trodde iccachu var död.
Eller nåt.
Jag vet att jag egentligen övergivit bloggen, i brist på kreativitet och lust, men jag sitter i panikångeststress och måste skriva av mig.
I korta drag har de få läsare som klängt sig kvar missat att det inte alls blev Japanresa (jordbävning, tsunami, kärnkraftverk och hela grejen), vi flyttade resemålet till Korea.
You heard me.
Iaf, allt är frid och fröjd, Japan blir om ett år istället. Så fokus på Seoul i 5 veckor i sommar för att plugga koreanska, mih. Problemet ligger nu i att vi har feta problem med VISA. Skolan kan inte skicka rätt papper i tid, vi är för sent ute och allt är kaos. Det tar 7-14 dagar att fixa VISA till Korea. Vi åker om 6.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0